عرق های گیاهی

اخبار و رسانه

عرق های گیاهی

۲ بازديد

عرق های گیاهی مناسب برای کاهش وزن عبارتند از:

- عرق هفت گیاه: این عرق از تقطیر هفت گیاه مفید بدست می‌آید که شامل شوید، کرفس، زیره، سیر، گزنه، برگ زیتون و برگ گردو است. این عرق دارای ویتامین‌ها، مواد معدنی، فیبر و پروتئین است و به کاهش اشتها، چربی سوزی، تقویت دستگاه گوارش و پاکسازی خون کمک می‌کند.

- عرق کاسنی: این عرق از گل و برگ کاسنی تهیه می‌شود و دارای خاصیت حاره لطیفه است. این عرق مفتح گرفتگی‌های کبدی است و به درمان چربی خون، تصفیه کلیه و دفع سنگ کلیه نیز مؤثر است.

- عرق گل سرخ: این عرق از جوشاندن و تقطیر گل‌های درختچه گل سرخ تازه استخراج می‌شود و دارای بوی خوش و تلخی ملایم است. این عرق مقوى مغز و قلب و فم معده و قوتهای بدنی است و به درمان نزله، خارش، عفونت دهان و گلو، خشونت سینه، درد شکم و پیچش روده مفید است.

- عرق خارشتر: این عرق از گل و برگ خارشتر تهیه می‌شود و دارای خاصیت ملین، مسهل، ضد التهاب و ضد نفخ است. این عرق به تصفیه خون، درمان سنگ کلیه، کاهش فشار خون، تقویت سیستم ایمنی و کاهش وزن با افزایش متابولیسم بدن کمک می‌کند.

- عرق نعناع: این عرق از برگ نعناع تولید می‌شود و دارای خواص ضد تهوع، ضد استفراغ، ضد گاز، ضد درد و آرام‌بخش است. این عرق به بهبود عملکرد گوارش، تسکین التهابات روده‌ای، کاهش اضطراب و استرس و کاهش وزن با افزایش سیری و کاهش اشتها مؤثر است.

- عرق دارچین: این عرق از پوست درخت دارچین به دست می‌آید و دارای خواص ضد قارچ، ضد باکتری، ضد قند، ضد التهاب و ضد اسپاسم است. این عرق به کنترل قند خون، تقویت سلامت قلب و عروق، پایین آوردن کلسترول بد خون و کاهش وزن با تحریک چربی سوزی بدن منجر می‌شود.

- عرق دارچین: این عرق را می‌توانید صبح ناشتا یک قاشق سوپخوری با آب ولرم بنوشید. همچنین می‌توانید آن را با عسل، لیمو، شیر، چای سبز یا سایر عرق های گیاهی ترکیب کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.